Aangifteformulier tweede verblijf

Indien iemand een tweede verblijf in Zwalm wenste aan te geven dan kwam deze info tot op heden via verschillende en ongestructureerde kanalen binnen bij het gemeentebestuur.  Voortaan dient de melding van een tweede verblijf te gebeuren via bijgevoegd formulier dat ingevuld en ondertekend aan de financiële dienst van de gemeente Zwalm dient te worden bezorgd. Dit is administratief noodzakelijk, vb. in het onderzoek inzake de gemeentelijke verplichtingen m.b.t. leegstand.

Je bezorgt onderstaand formulier ingevuld, gedateerd en ondertekend aan:

financien@zwalm.be

 



Zuidlaan 36
9630 Zwalm
Tel: 055 48 05 71

Openingsuren
Van 16/03/2020 tot en met 19/04/2020 geldt onderstaande uurregeling niet en wordt enkel op afspraak gewerkt (een afspraak kan je telefonisch maken op 055 49 91 91). De dienst blijft wel op onderstaande uren telefonisch en via mail beschikbaar.

Maandag: 9 u. tot 11.30 u.
Dinsdag: 9 u. tot 11.30 u.
woensdag: 9 u. tot 11.30 u. - 14 u. tot 16 u.
Donderdag: 9 u. tot 11.30 u.
Vrijdag: 9 u. tot 11.30 u.
Of na afspraak.

Medewerkers

An Bassez
Financieel directeur
Tel: 055 48 05 82
 
Ann De Schrijver
Boekhoudster
Tel: 055 48 05 71
 
Sandy Taildeman
Administratief medewerkster
Tel: 055 48 05 84

            Meldingen   Sitemap   Contact   Privacyverklaring gemeente en OCMW Zwalm    

© Gemeente Zwalm | Alle rechten voorbehouden. | Powered by The eForum Factory